Klinické údaje

Cyklistika zaťažuje ľudské telo viac ako si myslíme a môže spôsobiť následky, na ktoré by sa malo bližšie prizrieť. Lekársky výskum SMP preskúmal 62 medzinárodných vedeckých publikácií, ktoré ukázali, že cyklisti trpia mnohými bežnými problémami a chorobami v rôznych častiach ich tela

Vhodné cyklistické sedlo môže tieto problémy výrazne redukovať, a preto by mala byť zásadným parametrom pri jeho výbere. Selle SMP z týchto dôvodov navrhlo sedlo ktoré tieto problémy rieši

Navrhnuté pre vaše telo

Ergonómia je veda, ktorá študuje interakciu medzi človekom a technológiami. Kvalita týchto vzťahov je definovaná na ergonomickej úrovni. Najdôležitejšie údaje, ktoré určujú túto úroveň sú bezpečnosť nasledovaná prispôsobivosťou, komfortom, príjemnosťou, zrozumiteľnosťou, atď...
Cieľom ergonómie je analyzovať efekty technológií na ľudí s ohľadom na zdravie, výkon a správanie.
Ergonómia ja preventívna disciplína s cieľom študovať ako sa vyhnúť škodlivým účinkom.

Pri tvorbe rady SMP4BIKE sme si nastavili hlavné ciele:
Redukovať tlak na perineum a súvisiace nervovo-cievne štruktúry tak, aby sa u cyklistov redukoval vznik genitourologických problémov a porúch.
Pri sledovaní tohto cieľa sme si stanovili ďalšie kritériá: naše sedlá musia mať inovatívny dizajn a špičkovú kvalitu.
Počas výskumu a vývoja sme vytvorili viaceré exkluzívne patenty, ktoré sa týkajú tvaru, zakriveniu a rozmerov rôznych častí, ktoré dokopy tvoria sedlo.

Všetky modely sú charakterizované spoločnými exkluzívnymi znakmi produkcie rady SMP4BIKE:

  1. Nos sedla s charakteristickým orlím zobákom bol navrhnutý, aby poskytoval plochú základňu pre oporu pri námahe v sedle, napr. pri zdolávaní dlhých stúpaní alebo ako opora pri zjazdoch, poskytujúci lepšiu kontrolu nad bicyklom s využitím stehien. Naviac, najdôležitejšie je, že semenníky nie sú tlačené dohora.
  2. Centrálny tunel: jeho nezvyklé rozmery umožňujú, aby na partie ako konečník, prostatu, pudenual vein, dorsal vein a artery of the penis, miešok a semenníky, vulva a klitoris nebol vyvíjaný žiadny tlak.
  3. Posed cyklistu na bicykli: telesná hmotnosť je rozdelená medzi zadnú a spodnú časť panvových kostí. Pozícia je ďalej výhodná vďaka zadnému profilu sedla tvarovanému tak, aby nebol vyvíjaný tlak na kostrč počas jazdy na nerovných cestách.
  4. Dĺžka koľajníc: dovoľuje každému cyklistovi nájsť svoju správnu pozíciu v sedle. Čím robí inštaláciu obzvlášť jednoduchú a efektívnu pre prakticky akúkoľvek kombináciu rám/sedlo.